Posta

Pondělí Srpen 24 18:23:12 CEST 1998

mg na vss.sk (mg) writes:

> Chcel by som sa Vas opytat ako mam  upravit sendmail.cf
> aby my nase e-mail adresy nepisalo user na router.vss.sk
> ale iba user na vss.sk

Pokud nejste znalcem sendmailu, tak bych prime zasahy do sendmail.cf
nedoporucoval. Spis se podivejte na mc soubor, ze ktereho byl Vas
sendmail.cf vygenerovan - v pripade RH je to
/usr/lib/sendmail-cf/cf/redhat.mc.

Do tohoto souboru si doplnte
MASQUERADE_AS(vss.sk)
FEATURE(masquerade_envelope)

A vygenerujte odpovidajici cf soubor (Navod je v sendmail-cf/README).
Kdysi jsem to pouzival u starsi verze sendmailu a fungovalo to. Kvuli
vetsi flexibilite jsem ale presel na genericstable. Podrobnosti jsou
na http://www.sendmail.org/.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR