Paralelni ZIP a nastaveni portu

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Srpen 24 20:07:35 CEST 1998

> Chodi mi to na EPP (je potreba zapnout v BIOSu - jen EPP, ne EPP+ECP
> !)

Zde jsem skoncil: V BIOSu tuto volbu vubec nemam. Mam serioparalelni
kartu, o niz vyrobce tvrdi, ze paralelni port na ni je EPP/ECP. Jde
to nejak Linuxu vysvetlit?

> jako parametr modulu se da zadat io=adresa (bud primo insmod, nebo
> do /etc/conf.modules - viz prislusna HOWTO)

To jsem samozrejme zkousel. Podle ppa.c to bere parametr pouze pokud
to NENI modul - jako modul to na nejake parametry kasle. Nebo jsem to
spatne pochopil?
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz