Paralelni ZIP a nastaveni portu

Úterý Srpen 25 18:21:37 CEST 1998

On Mon, 24 Aug 1998, Petr Novotny wrote:

> Zde jsem skoncil: V BIOSu tuto volbu vubec nemam. Mam serioparalelni
> kartu, o niz vyrobce tvrdi, ze paralelni port na ni je EPP/ECP. Jde
> to nejak Linuxu vysvetlit?

Ja mam ve starem pocitaci motherboard, kde kdyz se to zapnulo v BIOSu, tak
to pri inicializaci totalne zatuhlo :)

Na novem pocitaci na mb Asus TX97 to funguje v pohode.

> To jsem samozrejme zkousel. Podle ppa.c to bere parametr pouze pokud
> to NENI modul - jako modul to na nejake parametry kasle. Nebo jsem to
> spatne pochopil?

ale bere, jenze se ten parametr jmenuje ppa_base nebo nejak podobne (jak
jsem to pochopil, tak insmod pri natahovani primo najde symbol daneho
jmena a placne tam zadanou hodnotu)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."