Windoze program na paleni iso9660 - Rock Ridge ?

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 24 18:30:15 CEST 1998

V poslednim dopise Michal Safranek pise:
> Zdravim,
> nevite nekdo, kdeby se dal sehnat $subj ?
> Kamos ma vypalovacku a odmita mi ji pujcit na Linux - takze musim
> sehnat prislusny windoze program, nebo si sehnat joliet-patch, ach jo
> :(
>
> Pokud existuje treba jen nejaka utilitka (konvertitka) ktera by
> dokazala zkonvertovat dlouhe nazvy (at uz na Linuxu, nebo na
> windoze) na trans.tbl + 8.3 a date mi na ni URL, budu Vam nesmirne
> zavazan ....

jednoduche reseni vidim v mkisofs -> vytvoreni ISO Image -> vypali cokoliv
rozumeneho pod Windozama (sakra paradox, no opravuji: cokoliv pod
Windozama).

milan

> S pozdravem
>                        M.
> --
> | Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
> | safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
> | Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63