Windoze program na paleni iso9660 - Rock Ridge ?

Zdenek Havel zdenek.havel na mius.cz
Pondělí Srpen 24 15:33:56 CEST 1998

Michal Safranek píše ve zprávě <587D170ACF na nwfs.ddm.jhrnet.cz>…
>Zdravim,
>nevite nekdo, kdeby se dal sehnat $subj ?
>Kamos ma vypalovacku a odmita mi ji pujcit na Linux - takze musim
>sehnat prislusny windoze program, nebo si sehnat joliet-patch, ach jo
>:(
>
>Pokud existuje treba jen nejaka utilitka (konvertitka) ktera by
>dokazala zkonvertovat dlouhe nazvy (at uz na Linuxu, nebo na
>windoze) na trans.tbl + 8.3 a date mi na ni URL, budu Vam nesmirne
>zavazan ....
>

>S pozdravem
>                       M.
> [...]
No je to v celku jednoduche, staci si pomoci mkisofs vytvorit iso image,
jak, to sem dneska na konferecni posilal
Z windows se to pak da vypalit pomoci programu Easy CD Creator od Adaptecu.
Takhle uz sem vyrobil kolem desitky bootovacich CD.

Zdenek Havel
zdenek.havel na mius.cz

Daląí informace o konferenci Linux