Dialkove ovladanie pod Linux

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Úterý Srpen 25 20:35:13 CEST 1998

Som clovek lenivy a tak som si kupil dialkove ovladanie k PC-cku ...
bomba, ale len pre Windowsi
(Animax ANIR Multimedia magic remote control)

teraz rozmylam o tom ako to srandu pripojim k Linuxu ... pripaja sa to
cez seriovy port .. lenze ten konektor je prechodny a zapaja sa do neho
este aj mys.

Chlapik z Animax mi napisal, ze musim nahodit DTR a RTS signaly na high
a sledovat DCD signal ...

ma niekto skusenosti s takymto programovanim serioveho portu pod
Linuxom?
Dalo by sa to urobit tak, ze by som napisal user-level daemona ktory by
sledoval DCD cez nejake ioctl alebo to cele musim zakomplexovat do
kernelu?
Vyzna sa niekto v drivery serioveho portu v kernely?

A este druha strana problemu, ako tym ovladat aplikacie.

Vie niekto ako sa naraba s linuxovym mixerom ? (aby som tou potvorou
vedel ovladat hlasitost)

Vie niekto ako poslat CD playeru alebo x11ampu prikazy na play/stop/etc.
?

--
                            Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                                  http://storm.alert.sk