CD "automounter"

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Srpen 26 12:38:56 CEST 1998

Radovan Semancik wrote:

> Potrebujem urobit takuto zvrhlu vec:
>
> vlozim CDcko do mechaniky, nejaky daemon bude na to cakat a zisti, ci je
> to audio CD alebo datove, ak je to audio, tak nakopne CDplayer a ak je
> to datove CD, tak ho namountuje.
>
> Problem je urobit toho daemona.
>
> V podstate by stacilo len najst sposob ako poslat signal user procesu
> pri vymene CDcka.

Myslim, ze nejjednodusi bude, kdyz se podivate na siti jestli
uz to nekdo nenapsal - montovani datoveho CD dela daemon automount
v debianu

Na druhou stranu musim rict, ze me to prijde dosti otravne
a lepsi variantou je pouste to pres CD prehravac pripadne
si napsat automounter mapu pro CD a pak az pri pristupu
do vyhrazene adresare se dane CD namontuje po nejake dobe
nepouzivani se zase samo odmountuje.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk