Dialkove ovladanie pod Linux

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Středa Srpen 26 08:48:30 CEST 1998

Radovan Semancik wrote:

> Som clovek lenivy a tak som si kupil dialkove ovladanie k PC-cku ...
> bomba, ale len pre Windowsi
> (Animax ANIR Multimedia magic remote control)

Posli mi prosim na soukromou adresu, kolik to stoji a kde to roste
(ciste jen pro info)

> Vie niekto ako sa naraba s linuxovym mixerom ? (aby som tou potvorou
> vedel ovladat hlasitost)

To je velice jednoduche, podivej se na zdrojaky nejakeho mixer gadgetu
- tam neni zbytecny kod. Napriklad emixer z ePlus je velice jednoduchy

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+