Dialkove ovladanie pod Linux

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Středa Srpen 26 10:20:06 CEST 1998

Ahoj!

> Som clovek lenivy a tak som si kupil dialkove ovladanie k PC-cku ...
> bomba, ale len pre Windowsi
> (Animax ANIR Multimedia magic remote control)
>
> teraz rozmylam o tom ako to srandu pripojim k Linuxu ... pripaja sa to
> cez seriovy port .. lenze ten konektor je prechodny a zapaja sa do neho
> este aj mys.
>
> Chlapik z Animax mi napisal, ze musim nahodit DTR a RTS signaly na high
> a sledovat DCD signal ...

Jestli budes muset jit do kernelu, nevim. Kazdopadne by nemelo byt
potreba cpat toho do kernelu _moc_. Podivej se na gpm, u mysi se RTS a
podobnymi signaly uz kousky delaj.

> A este druha strana problemu, ako tym ovladat aplikacie.

Sezen si takove aplikace ktere se daj ovladat z prikazove radky a/nebo
dopatchuj existujici aplikace tak aby se z prikazove radky ovladat
dali. Hrani si s xovymi eventy je prasarna, moc pracny a spatna cesta
(tm).

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).