Fetchmail a multidrop

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Středa Srpen 26 12:17:17 CEST 1998

On Wed, 26 Aug 1998, Petr Simek wrote:

> Jestli by to ten prijimaci sendmail, ktery to dava do schranky, nemel
> ulozit do te schranky (te same) pro kazdeho uzivatele zvlast, takze by
> tam byly ty same zpravy Xkrat a v X-envelope-to by byl vzdy jen ten
> jeden uzivatel pro ktereho je zprava urcena ...

Jenze obalka skutecne vypadala tak, jak ji ja predavam do X-Envelope-To:

V podstate je to dotaz na me, protoze podle domeny soudim, ze jste
pripojen na IpexNET. Toto silene X-Envelope-To jsem pouzil, protoze
DialOnDemand servery, ktere jsem instaloval ja si s tim rozumi. Ja pro
vyber pouzivam jeste fecthpop, ktery pak vse predava sendmailu a ten si
s tim uz poradi. Pokud bych misto jednoho multimailu udelal vice mailu,
zbytecne bych prodluzoval dobu sosani mailu. (A spocitejte si, kolik mailu
z konference denne dostavate.) Reseni jsou asi jen 3:
1) Maly patch do fetchmailu. (To bych osobne preferoval.)
2) Presvedcite me (providera), abych z definice maileru ubral flag tusim
"m"
3) Budete pro vyber posty pouzivat neco malicko jineho

Existuje nekde nejake doporuceni, jak to delat?

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz