Fetchmail a multidrop

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Srpen 26 13:19:19 CEST 1998

Zdravim,

>     pouzivam fetchmail pro odebirani posty z mailboxu, ktery je spolecny
> pro celou domenu, a nasledne odeslani mercurymu.
> Pokud prijde zprava urcena vice uzivatelum z nejake konference, obsahuje
> radek:
> z nehoz muj FM vyrobi uzivatele "user1 na firma.czuser2@firma.cz".

   Nedival jsem se na to nijak detailne, ale jen tak mne napada, jestli
by nahodou ten header X-Envelope-To: nemel obsahovat adresy oddelene
_carkami_...

| Reseni jsou asi jen 3:
| 1) Maly patch do fetchmailu. (To bych osobne preferoval.)

   1A) Nechat fetchmail, at vse dorucuje prostrednictvim zadaneho programu,
coz bude jednoduchy script X-Envelope-To: resici. Neprilis pekne, ale
funkcni.

   1B) Zminit se autorovi fetchmailu a ten pravdepodobne ochotne podobnou
featuru do FM dodela.

| 2) Presvedcite me (providera), abych z definice maileru ubral flag tusim
| "m"

   2A) Pouzivat tento flag jen pro toho, kdo o nej ma zajem.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"veni, vedi, nuclei deceiri - I came, I saw, I core dumped"