3D akcelerace pod Linuxem.

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Středa Srpen 26 13:54:04 CEST 1998

	[Brukner, Ludek]  Alan Cox ma neco o tom na
ftp://ftp.uk.linux.uk.org/pub/linux/alan - tyka se Cyrixe MediaGX, ale
jsou tam i jine veci.

> A jeste. Jsou udelane nejake X-servery pro nove 3D nebo i 3Dfx karty
> jedouci na AGP? Da se vubec v RH 5.1 nejak rozumne vyuzit AGP karta,
> nebo je nakup boardu s AGP pouze vyhzena investice?
	[Brukner, Ludek]  Me chodi ATI Xpert na Work AGP k naproste
spokojenosti v 1024x768x32 (Xserver je ten RH5.1)