Pokus o prunik ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Středa Srpen 26 15:30:24 CEST 1998

Zdravim,

> nebezpeci z toho neplyne zadne - za predpokladu ze nemate zadne diry.

To sice ano, ale podle me je lepsi ipfwadm + nestea .. jelikoz toto
muze byt jen prvni krok vrcholici 'rm -rf /'

> pokud vim, tak tento sken zkousi:
> - pritomnost cgi skriptu phf a handler
> - verze pop3 serveru, mozna take imapd
> - zjistit verzi systemu pomoci telnetu
> - jestli funguje fingerd
> - asi i napadnutelnost named

Uz za ten telnet odesilam autom. nesteou pozdrav ... jelikoz kdo se
hrabe tam, kam nema, dostane pres prsty ...

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |