mail forwarding

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Srpen 26 14:01:18 CEST 1998

On Wed, 26 Aug 1998, Martin Mares wrote:

>    /etc/hosts sendmailu stacit nemohou -- uvedomte si, ze potrebuje MX
> recordy, ktere tam vubec nejsou.

To jsem si neuvedomil, ale jak pak vyresit problem, kdyz
hlavni mail server ma 2 interface a nelze zasahovat
do DNS. napr:

	sit 192.168.0.32 -> 192.168.0.33--[ Linux ] --> 192.168.0.161

DNS vrati vzdy napr 192.168.0.161
Jenze tahle IP adresa ze site 192.168.0.32 treba neni vubec pristupna
(nic se pres ten Linux nesmeruje). Jde to vubec nejak vyresit (bez
DNS)?

>    To: v tele mailu ma pramalou souvislost s jeho routingem. Rozhodujici
> je TO v obalce (to jest argument od RCPT TO: v SMTP).

Myslel jsem to tak :). Obcas se vyjadruji bohuzel velice nepresne
a nekdy uplne spatne. Omlouvam se zamateni pojmu
Chyba bude asi opravdu v MX zaznamech

S pozdravem
	Petr Snajdr