DBF -> ODBC -> C++

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Středa Srpen 26 23:45:48 CEST 1998

Jiri Jindra wrote:

> Dobry den
>
> V programu na kterem pracuji (Linux, jazyk C++) budu potrebovat data, ktera jsem se
> rozhodl ulozit do databaze (pravdepodobne format DBF - FoxPro, jelikoz s ni
> mam nejvetsi zkusenosti).

Vim, ze se zrovna na to neptate, ale radeji bych pouzil nejakou
opravdovou (tj. SQL) databazi. Ted uz je jich dost.

> K tomuto ucelu je snad nejvhodnejsi pouzit ODBC.

AFAIK ODBC pochazi od Microsoftu a jeho klientska strana je plne
implementovana pod Windows. Nevim, jak je to s implementaci pod Linuxem,
a potencialne by me to take docela zajimalo.

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno