DBF -> ODBC -> C++

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Srpen 26 23:29:06 CEST 1998

On Wed, Aug 26, 1998 at 09:42:55PM +0200, Jiri Jindra wrote:

> V programu na kterem pracuji (Linux, jazyk C++) budu potrebovat data,
> ktera jsem se rozhodl ulozit do databaze (pravdepodobne format DBF -
> FoxPro, jelikoz s ni mam nejvetsi zkusenosti). Tim si slibuji usetreni
> prace se zpusobem ulozeni a vybaveni techto dat. Data budou z databaze
> pouze ctena a nebudou se menit. K tomuto ucelu je snad nejvhodnejsi
> pouzit ODBC.

Nevim o ODBC driveru prelozitelnem pod Linuxem, ktery by umel DBF - videl
jsem jen knihovny/nastroje, ktere pristupovaly k DBF souborum vlastnim API
(napr. jednoduchy dbview).  Jedine pouzitelne ODBC drivery, ktere znam,
jsou pro mSQL, MySQL (viz nize uvedene FreeODBC URL) a OpenLink
(www.openlinksw.com, konektivita pres mezivrstvu na mnoho databazovych
stroju, ale DBF sam neumi - jedine kdyby DBF soubory lezely na NT a na
tech bezel server openlinku - pak se da pouzit ODBC driver z NT).

> PS: muze mi take nekdo osvetlit co je iODBC ?

To je ODBC driver manager - knihovna, ktera se slinkuje s aplikaci a podle
ini souboru si vola potrebne ODBC drivery - sdilene knihovny.

Viz treba

http://users.ids.net/~bjepson/FreeODBC

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz