ANTICOMMERCE: Re: Existuje PROXY server, ktery umi ...

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Čtvrtek Srpen 27 12:02:01 CEST 1998

On Thu, 27 Aug 1998, Pavel Janik ml. wrote:
>    From: "Tomas Hnetila" <tom na winroute.cz>
>    Date: Thu, 27 Aug 1998 10:04:00 +0200 (MEST)
>
> :-) Zajimava reklama, ja reklamu na produkt nasi spolecnosti delat
> nebudu, on to nepotrebuje a proto jenom nastinim, jak je to mozne
> udelat na Linuxu:

No me az tak nejaka reklama ve forme annonce by trebas ani nevadila, ale
porad nechapu dve veci:
	- co ma win route spolecneho s Linuxem
	- procpak admin konference mlci ;-)

> Linux RedHat 5.1 -- 0,- Kc (pripadne 100 nebo tak neco za CD)

> Nevyhody: slozitejsi konfigurace

Ja myslim, ze pokud vemu v uvahu naklady a moznosti
je lepsi vzit penize na winRoute a zaplatit nekoho
kdo to nainstaluje na Linuxu :-).
Ma to nejakou dalsi nevyhodu? :)

> Tedy suma sumarum cena jednoho CD a asi hodiny konfigurace. Pripadni
> zajemci mohou vyuzit nejake spolecnosti, ktera jim to
> nakonfiguruje. Zcela jiste tuto sluzbu poskytuji spolecnosti
> I{P,N}E{X,T}.

Presne tak.
A mnoho jinych :-)
Cena jejich sluzen doufam neprekroci cenu WinRoute :-)
Nebo ano?

> Tim samozrejme nechci rici, ze by Winroute byl spatny produkt, ale je
> spatnym produktem v porovnani s Linuxem a jeho moznostmi. Ve svete

verim, ale co konkretnejsi informace?
BTW: Docela me to zajima :-)

S pozdravem
	Petr Snajdr