ANTICOMMERCE: Re: Existuje PROXY server, ktery umi ...

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Srpen 27 15:32:39 CEST 1998

   From: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
   Date: Thu, 27 Aug 1998 12:04:00 +0200 (MEST)

Zdravim,

   > No me az tak nejaka reklama ve forme annonce by trebas ani nevadila, ale
   > porad nechapu dve veci:

samozrejme ze by mi take nevadila, mam na to vyhrazenu specialni
prihradky - jmenuje se Spam a nekdy si ji dokonce i ctu :-)

   > 	- procpak admin konference mlci ;-)

Administrator teto konference je velmi vytizeny clovek, ktery toho pro
Linux (a nejen Linux) dela tolik, ze kdyby kazdy z nas delal totez,
nebude v Ceske republice spolecnost, ktera by nemela ve svem
pocitacovem parku Linux...

   > Ja myslim, ze pokud vemu v uvahu naklady a moznosti
   > je lepsi vzit penize na winRoute a zaplatit nekoho
   > kdo to nainstaluje na Linuxu :-).
   > Ma to nejakou dalsi nevyhodu? :)

Samozrejme ze ne. Alespon ja jsem na zadnou jinou nevyhodu neprisel.

   > Cena jejich sluzen doufam neprekroci cenu WinRoute :-)
   > Nebo ano?

No, kdyz uvazime, ze maji platit takove odborniky jako jsou jejich
"zamestnanci" :-)) No to jen tak naokraj, kdyby mi napr. nejaka
spolecnost chtela nabidnout zamestnani, tak aby vedela, ze takove
podminky nemuze nabidnout! ;-)

   From: Michal Vitecek <fuf na fuf.sh.cvut.cz>
   Date: Thu, 27 Aug 1998 13:09:24 +0200 (MEST)

   > ughh. z vaseho mailu tak nejak vyplyva, ze tohle vse umi jen RH 5.1. to
   > co jste popsal se snad vyskytuje v kazde normalni distribuci linuxu,
   > AFAIK.

To samozrejme ne, umi to napr. i Monkey, ale naklady spojene s
implementaci neceho podobneho do Monkey jsou (alespon pro mne by byly)
podstatne vyssi. Ve svem mailu jsem nenapsal, ze to umi pouze
RedHat. Umi to kazda rozumna distribuce Linuxu. Je pouze otazkou
zvyku, jakou distribuci pouzijete. Ale to jsme odbocili.

   > (jen poznamka - tahle konference se stava posledni dobou plna redhatu a
   > redhat se tady neustale chvali a jeden by si myslel, ze je to temer
   > zazracny druh linuxu :) - *nechci* vyvolavat flamewar, ale mrzi me, ze
   > se redhat tolik preferuje, ac jsou IMO jine a kvalitnejsi distribuce).

No prave -- `IYO'. Jde o naprosto normalni jev. Pokud by existovala
distribuce Microsoft Linux 2000 a byla by objektivne nejpouzivanejsi
(RedHat Linux objektivne nejpouzivanejsi distribuci Linuxu u nas je -
staci se zeptat na statistiku vyuziti ftp.fi.muni.cz), take by se o ni
zde psalo nejvice. To je totez, jako byste mel na svem pocitaci kernel
0.99 a divil byste se, proc vetsina lidi zde mluvi o pre2.0.36
pripadne 2.0.35 nebo dokonce 2.1.118. Proste se lidi zajimaji o to, co
pouzivaji. To JE normalni.

Pokud se zajimate o distribuci Debian, muzete se podivat na
http://www.debian.cz a tam jiste najdete vice informaci. Prosim jiz
zadne dalsi flames ohledne distribuci Linuxu. Prosim administratora,
aby do Meta-FAQ zahrnul QNTA - Questions Not To Ask. Prvni z nich by
mohla byt: Proc je (pokud pouzivate Debian, resp. neni - pokud
pouzivate RedHat) distribuce Debian lepsi nez RedHat? (Druha by mohla
byt - Co dela Linus v Transmete :-))

A nakonec jeste apel na vsechny ucastniky teto konference: Je OPRAVDU
nutne citovat maily kompletne cele a jeste navic az _za_ vasi
odpovedi? A ma vyznam citovat signaturu?

Ja myslim, ze ne. Jde pouze o vzorovou ukazku autoru takovych dopisu,
kteri jsou lini stisknout nekolikrat prislusnou kombinaci klaves a tak
zdrzuji vsechny ostatni ctenare teto konference, kteri doufaji, ze za
citaci jeste neco je. Neni. A to uz vubec nemluvim o pripojeni vsech
ucastniku do Internetu, prosim uvedomme si, ze ne kazdy ma domu 2mbps.
Na tuto cast prosim nereagujte do konference, ale pouze na adresu
moji, nebo na adresu administratora konference.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz