Bootovaci CD

Libor Borek lborek na vce.cz
Pátek Srpen 28 08:04:59 CEST 1998

Oto Buchta wrote:

> Z nejakeho duvodu se snazi pochopit soubor COPYING jako adrsar a vytvari tam
> boot catalog.
> Parametr -c boot/boot.catalog ma za nasledek otvirani souboru
> COPYING/boot/boot.catalog .
> Urcite delam nekde blbost, ale kde?

  No ja myslim, ze problem je nekde jinde.

>  [root na lm i386-cs.bezlinku]#  mkisofs -a -l -R -o redhat.iso -V RedHat -b
> images/boot.img * Error creating boot catalog, exiting...
> Not a directory
   ^^^^^^^^^^^^^^^------ to znamena ze nemuze vytvorit katalog, protoze nema z ceho.

On chce cestu k adresari a ta hvezdicka tam nastrka i soubory. Napiste misto hvezdicky tecku
a musi to pracovat. Parametr -c by tam byt nemel !

Vse jsem osobne testoval, ale stejne to nebootuje. Souborovy system na vypalenem CD je OK,
dlouha jmena taky OK, dokonce je to citelne s dlohyma jmenama i pod Windoze. Pri nabotovani
to napise takovou divnou hlasku, neco jako copyright, a to je vse.

    Libor Borek