mkisofs->Win 95->CD (Was Re: Bootovaci CD)

Oto Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pátek Srpen 28 09:25:24 CEST 1998

Mam problem se $MAIL{'subj'};
Image se mi uz podarilo udelat. Opravdu byla ta chyba v te hvezdicce.
Po namontovani pres loop jsem se na image podival a byl takovy, jay jsem ho
chtel. Ale ouha. Vypalit to pod W95 se mi ukazalo jako nemozne.
Mame tu sice dve vypalovacky (Wearnes -atapi  a Yamaha-scsi), ale ani jeden
soft to nebyl ochoten schroustat. Proc?
Jeden chtel Track ve formatu CIF a muj redhat.iso nesezral (Wearnes).
Yamaha ho sice sezrala, ale asi nebyl v jejim oblibenem formatu RAW a tak CD,
ktere z toho vypadlo, je neprectitelne jak pod Linuxem, tak pod Win95.
Nemate nekdo nejakou utilitku, ktera vezme image z mkisofs a udela z ni nejaky
jiny, pod W prectitelny Track?

Diky,

Telcontar