jak na upgrade RH 5.0 -> 5.1 ?

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 28 09:50:08 CEST 1998

V poslednim dopise Robert Follner pise:
> Ahoj!
> Mam na pocitaci nainstalovany RH 5.0 plus sem tam nejaky ten update
> z errata a updates.
> No a ted mam CD RH 5.1 a jeste CD s Errata k 5.1 .
> Nyni, ptam se vas, moudri a zkuseni. Lze nejak bezbolestne upgradovat?
> Lze to udelat na bezicim systemu? Nebo musim dolu a nabootovat
> z disket?
> Instalacni pricurka k RH 5.0 mi nic neporadila (taky je instalacni a ne
> upgradovaci :-) a v HOWTO je hromada obecnych kecu, ktere mi nepripadaji
> ze by se nejak tykali just RH.
> [...]

z 5.0 na 5.1 jsem upgradoval jiz nekolik stroju. jsou dve osvedcena reseni:

pro malo updtovane stroje je lepsi namountit CD s RH5.1 a rpm -U vsechn RPM
zupgradovat (totez umi i std. instalaci se stiskem tlacitka Upgrade, ovsem
ta mi znicila i nekolik mych souboru)

pro ostatni je tu tato varianta:

presypat disk na jinej, nainstalovat RH5.1 a svoje veci zpatky nasypat. toto
uzivam u serveru, kde si nesmim dovolit kiks. to prvni u stanic a pokusnych
serveru.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63