jak na upgrade RH 5.0 -> 5.1 ? (+shadow, RH3.0.4)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pondělí Srpen 31 03:21:53 CEST 1998

On Mon, 31 Aug 1998, Milan Sorm wrote:

> a ten jsem se nedavno rozhodl tam dat RH5.1
>
> sedl jsem si k tomu kolem poledne, behem odpoledne zupgradoval hardware a
> zhruba kolem 6 se dostal k vlastnimu upgradu Linuxu (tedy na noc). nahral
> jsem data na jiny HDD, nainstaloval RH5.1 a rucne sesynchronizoval rpogramy,
> upravil desitky skriptu, dohral desitky baliku a vse otestoval. delal jsem
> na tom celou noc a dalsi den v 10 dopoledne uz vse chodilo jak ma.
>
> takze to zase takovy problem neni, ne ?
>
> p.s. a jeste jsem pak sel do prace a kdyz jsem v sedm vecer prisel domu (po
> [...]

Diky za info o RH, asi jste me prekecal :), nekdy se pustim do te
reinstalace...Tech 36hodin na nohou me nedesi, uz jsem si zvykl - 'jel'
jsem jednou v praci 20h smeny pri 'plnem nasazeni' - ten tyden se to dalo
nejak vydrzet (ale opakovat uz bych to asi nechtel ;) ).

					    S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.