mkisofs->Win 95->CD (Was Re: Bootovaci CD)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 28 09:57:12 CEST 1998

V poslednim dopise Oto Buchta pise:
> Mam problem se $MAIL{'subj'};
> Image se mi uz podarilo udelat. Opravdu byla ta chyba v te hvezdicce.
> Po namontovani pres loop jsem se na image podival a byl takovy, jay jsem ho
> chtel. Ale ouha. Vypalit to pod W95 se mi ukazalo jako nemozne.
> Mame tu sice dve vypalovacky (Wearnes -atapi  a Yamaha-scsi), ale ani jeden
> soft to nebyl ochoten schroustat. Proc?
> Jeden chtel Track ve formatu CIF a muj redhat.iso nesezral (Wearnes).
> Yamaha ho sice sezrala, ale asi nebyl v jejim oblibenem formatu RAW a tak CD,
> ktere z toho vypadlo, je neprectitelne jak pod Linuxem, tak pod Win95.
> [...]

to co udela mkisofs mi v pohode precte a vypali tyto SW:

EasyCD Pro
Corel CD Creator
Gear

problem neni v HW ale v SW, ;-)

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63