ANTICOMMERCE: Re: Existuje PROXY server, ktery umi ...

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Srpen 28 10:47:47 CEST 1998

On Fri, 28 Aug 1998, Ondrej Feela Filip wrote:

> Nemam sice lepsi, ale podle poctu prodanych distribuci nasi spolecnosti
> (a ruznych dotazu) je to taky jasne!

Ja myslim, ze si vsichni myslime, ze tomu tak je a ono
tomu taky tak nejak bude. Premyslel jsem na duvodem
a rekl bych, ze RedHat je snaze dostupny, da se lepe ziskat.
Koluje o nem, ze je vhodny pro zacatecniky ( no instaluje se
o hodne lepe nez Debian). Na druhe strane mam pocit, ze
mista, kde uz o neco jde a pro danou platformu existuje
Debian na nej taky pozvolna prechazi. Nicmene vse
to jsou ne prilis dolozitelne dohady. nechtel
jsem ani tak poukazovat na to, ze by RedHat nebyl nejrozsirenejsi,
on asi je, ale spis na metodu oznacovanou jako objektivni, ktera
k tomuto zaveru vedla. :-)

S pozdravem
	Petr Snajdr