ANTICOMMERCE: Re: Existuje PROXY server, ktery umi ...

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Čtvrtek Srpen 27 22:16:07 CEST 1998

    PJm> Prosim administratora, aby do Meta-FAQ zahrnul QNTA - Questions
    PJm> Not To Ask. Prvni z nich by mohla byt: Proc je (pokud pouzivate
    PJm> Debian, resp. neni - pokud pouzivate RedHat) distribuce Debian
    PJm> lepsi nez RedHat?

Prosim administratora, aby tam tuto otazku nedaval, nebot mne tato
problematika zajima.

    PJm> A nakonec jeste apel na vsechny ucastniky teto konference: Je
    PJm> OPRAVDU nutne citovat maily kompletne cele a jeste navic az
    PJm> _za_ vasi odpovedi? A ma vyznam citovat signaturu?

Kazdy potrebuje svuj cas, nekdo zase treba potreboval chvili zrat, nez
zmensil svoji signaturu z pul obrazovky na dva radky.

    PJm> Na tuto cast prosim nereagujte do konference, ale pouze na
    PJm> adresu moji, nebo na adresu administratora konference.

Odpovidam sem, protoze se mi nelibi nesvar rozvykladat se o vsem moznem
k tematu i mimo, pronest radu moudrych rad, doporucit dalsi podobu
konference a nakonec zdvorile vsechny poprosit, aby se k vyrcenym
nazorum verejne nevyjadrovali.  Nelibi-li se mi nejaka diskuse, mohu
z ni odejit bez implicitniho omezovani ostatnich ucastniku:

Howgh.

Milan Zamazal