RAMdisk

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Pátek Srpen 28 11:08:35 CEST 1998

	[Brukner, Ludek]  Potkal jsem masinu (PPro) se 14GB RAM (neco
pro databazove silence). Tam se belhala nejaka verze NT - specialni
uprava pro vice nez 4GB fyz. pameti. Nicmene podpora pro vice nez 4GB je
trochu problem - tam `horni' pamet byla pristupna mimo jakykoli MM -
tedy jen jako ponekud prerostle pole, ktere ani nezapisete na disk.
Adresuje se, tusim podobnym stylem jako na osmibitech blahe pameti -
preklopite nejakou hodnotu v registrech CPU a ejhle, pamet se
vymenila... (presny popis nemam).