Posting do moderovane konference

Ing. Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Srpen 28 10:52:26 CEST 1998

Zdravim!

Nevim jiste, jestli to sem zrovna patri, tak me, prosim, nekamenujte.

Mam jeden problem: Rad bych udelal soukromou konferenci pro nekolik
kamaradu. Zkousel jsem si rozbehnout inn2.1 a po nekolika dnech prace se
mi to podarilo. Chodi to spravne a maily do konference oznacene jako
moderovana jdou na moji adresu. Nevite ale, jak bych je mel umistit do
te konference? Ja jsem se s nejakym navodem na to nesetkal. Jinak jako
klienta pouzivam Netscape 4.5b1. Pujde to v nem nejak?

Diky moc za vase rady.

Honza Marek

--
Ing. Jan Marek