Pokus o prunik ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Sobota Srpen 29 19:14:16 CEST 1998

Zdravim,

> Coz je od tebe mimochodem taky pekne hnusny... Nechces-li aby ti lidi
> telnetili na masinu, zakaz telnet. (Sam telnet obcas pouzivam, chci-li
> zjistit odkud [typ stroje] je nekdo nalogovan na muj server.)

Zakazanej je ... ale kdyz najdu v logu neco jako:

imap connection attempt
domain -- || ------
pop ----- || ------
telnet -- || ------
sunrpc -- || ------

Tak mi nerikej, ze slo o zjistovani stroje :)
A BTW lip to zjistis pres sendmail a apache nez pres telnet - nevim,
ale ja osobne /etc/issue.net vzdy _trochu_ vyedituju (a nejsem asi
sam) :)

M.
| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |