Pokus o prunik ?

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Sobota Srpen 29 23:25:13 CEST 1998

On Sat, Aug 29, 1998 at 07:15:50PM +0200, Michal Safranek wrote:

> [...]
> A BTW lip to zjistis pres sendmail a apache nez pres telnet - nevim,
> ale ja osobne /etc/issue.net vzdy _trochu_ vyedituju (a nejsem asi
> sam) :)

Na zjistovani vzdaleneho OS je sikovnejsi queso:

http://apostols.org/projectz/queso/

staci mu jakakoli TCP sluzba, odhadne OS podle toho jak reaguje na ruzne
kombinace flagu v TCP hlavickach, dokonce rozezna i Linux 1.2.x - 2.0.x
- 2.0.35 - 2.1.x ...

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/