jak na upgrade RH 5.0 -> 5.1 ? (+shadow, RH3.0.4)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pondělí Srpen 31 02:41:03 CEST 1998

On Fri, 28 Aug 1998, Michal Krause wrote:

> Popravde receno nevim, v cem by se mela 5.1 lisit od 5.0 krome verzi programu.
> Takze podle me pokud nedojde k upgrade kernelu ci glibc, nemusis restartovat,
> staci updatovat vsechny baliky. Nebo se pletu?
> A nezapomen upravit /etc/issue a /etc/issue.net :)))))))
;-)

Taky by me zajimalo, proc je tak hrozne nutne upgradovat s RH5.0 na RH5.1.
Vzhledem k tomu mnozstvi chyb, co jsem slysel o RH5.1, bych snad skoro
pockal mozna na neco novejsiho (nevite nekdo, jestli RedHat v dohledne
dobe neco chysta).

Btw. ja mam v praci RH3.0.4 (konkretne Sarah 1.0). Nova Sarah 2.0 (tedy
vlastne RH5.0) umoznuje upgrade pri zachovani puvodnich polozek - ovsem
sam spoluator (Jiri A. Randus) se vuci teto polozce vyjadroval dost
obezretne (zde je prave prechod z libc5 na glibc), a doporucil radeji
nainstalovat to znovu.
Jenze - me ten Linux bezi rok a pul, za tu dobu se na nej nahralo spousta
veci, je tam spousta mych scriptu - zkratka rozbujely system, znate to.
Kdyz jsem uvazil reinstalaci - uz jenom to more casu (a vzhledem k behu
novin bych to musel delat leda v sobotu, jindy asi tezko) a navic - neco
nebude chodit, na neco zapomenete - nakonec jsem se presvedcil, ze mi
vlastne starsi system postacuje, a nechal jsem to prozatim byt :)

Mmch. duvod, proc jsem chtel upgradovat byl ten, ze stare RH (do 4.0,
tusim) nemely v sobe shadow baliky. Pricemz to je vec, ktera by se mi
docela libila (preci jen, 'otevreny' /etc/passwd...) - jenze se mi
nepovedlo shadow-utils zadnym zpusobem zakompilovat do RH3.0.4, vzdy to
hlasi problemy na urovni modulu - nemate s tim nekdo zkusenosti..?

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.