jak na upgrade RH 5.0 -> 5.1 ? (+shadow, RH3.0.4)

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 31 02:57:19 CEST 1998

V poslednim dopise Lukas Horalek pise:
> On Fri, 28 Aug 1998, Michal Krause wrote:
>
> Jenze - me ten Linux bezi rok a pul, za tu dobu se na nej nahralo spousta
> veci, je tam spousta mych scriptu - zkratka rozbujely system, znate to.
> Kdyz jsem uvazil reinstalaci - uz jenom to more casu (a vzhledem k behu
> novin bych to musel delat leda v sobotu, jindy asi tezko) a navic - neco
> nebude chodit, na neco zapomenete - nakonec jsem se presvedcil, ze mi
> vlastne starsi system postacuje, a nechal jsem to prozatim byt :)

Mel jsem pres rok Slackware na stroji, kde se "temer" vse prekopalo, udelalo
se mraky skriptu, upgradu, updatu ruznych softu atd.

a ten jsem se nedavno rozhodl tam dat RH5.1

sedl jsem si k tomu kolem poledne, behem odpoledne zupgradoval hardware a
zhruba kolem 6 se dostal k vlastnimu upgradu Linuxu (tedy na noc). nahral
jsem data na jiny HDD, nainstaloval RH5.1 a rucne sesynchronizoval rpogramy,
upravil desitky skriptu, dohral desitky baliku a vse otestoval. delal jsem
na tom celou noc a dalsi den v 10 dopoledne uz vse chodilo jak ma.

takze to zase takovy problem neni, ne ?

p.s. a jeste jsem pak sel do prace a kdyz jsem v sedm vecer prisel domu (po
36 hodinach na nohou) tak jsem padl a spal a spal dalsich 15 hodin ;-)

> Mmch. duvod, proc jsem chtel upgradovat byl ten, ze stare RH (do 4.0,
> tusim) nemely v sobe shadow baliky. Pricemz to je vec, ktera by se mi
> docela libila (preci jen, 'otevreny' /etc/passwd...) - jenze se mi
> nepovedlo shadow-utils zadnym zpusobem zakompilovat do RH3.0.4, vzdy to
> hlasi problemy na urovni modulu - nemate s tim nekdo zkusenosti..?

shadow je jiste jedna z vaznych veci, ale rada veci uz chce glibc5, mnoho
baliku je zlepsenych, pribylo SYSV komp. spousteni demonu, je to zase proste o
kousek dal... duvodu je dosti, zvlaste v dobe, kdy RH nevi co dal a vypada
to na delsi pauzu.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63