Hardware: vetsi RAM

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Srpen 31 09:55:52 CEST 1998

Dobry den,

Ja vim, ze to sem skoro nepatri, nicmene je tu spousta lidi
majicich zkusenosti se strevy pocitace a ja bych potreboval poradit prave
v tomto oboru a mozna ma nekdo podobne problemy.
Mam MB s Intel 486/DX2/80 a ten ma 2 sokety pro dlouhe SIMMy a podle
manualu se tam muze strcit az 64MB RAM. Mel jsem 48MB (32 + 16), to
funguje, ale chtel jem vic, tedy 32 + 32, a to mi nejde. BIOS pozna jen
48MB.
Da se s tim  neco delat? Z da se, ze chyba v SIMMech neni (mam jich vic),
ruzne jsem je zkousel prohazovat, vyzkousel jsem vsechny kombinace, ale
BIOS vzdycky pozna jen pulku z jednoho 32MB SIMMu a kdyz spustim Linux,
spolehlive zatuhne.
Diky predem ze rady.

Zdravi Jaroslav Honsa.