instalace MBR na linuxu

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Srpen 31 12:24:53 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:
> A nebo najit jednodisketovou "servisni" distribuci Linuxu.
> Tu je celkem dobre mit vzdy po ruce. nektere byvaji prekvapive
> dobre.
Chtel jsem si vytvorit servisni diskety aby jedna nastartovala
jadro a na druhe jsem chtel mit root. Jenze jsem chtel, aby ten
root natahl do ramdisku a na nem pracoval. Studoval jsem
ledacos, ale nepodarilo se mi to rozchodit.
Obvykle mi to skoncilo s tim, ze nasel root disk na diskete a
bezel z ni. Podporu ramdisku jsem mel zakompilovanou v jadre.
Nevi nekdo jak se to vyrobi?
	Diky
			Karel Dudasek