instalace MBR na linuxu

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 31 12:31:04 CEST 1998

On 31 Aug 98, at 12:27, Karel Dudasek wrote:

> Chtel jsem si vytvorit servisni diskety aby jedna nastartovala
> jadro a na druhe jsem chtel mit root. Jenze jsem chtel, aby ten
> root natahl do ramdisku a na nem pracoval. Studoval jsem
> ledacos, ale nepodarilo se mi to rozchodit.
> Obvykle mi to skoncilo s tim, ze nasel root disk na diskete a
> bezel z ni. Podporu ramdisku jsem mel zakompilovanou v jadre.
> Nevi nekdo jak se to vyrobi?

Aby se root natahnul do ramdisku je potreba nastavit nejake flagy prikazem rdev. Je
o to cele howto, protoze presne parametry se pocitaji a nedaji se takle snadno
poradit.
Ale delal jsem to a funguje to. Pokud budete mit nejaky konkretnejsi problem, klidne
napiste a treba si vzpomenu jak jsem to resil.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.