presmerovani

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Srpen 31 13:31:17 CEST 1998

nuz ja sa sprvoti ospravedlnujem ze som dlho sem nepisal...
ale mal som autonehodu a dnes len vynimocne sedim za pocitacom....
takze k tym squidom ja len tolko ..
pokial maju klienti nastaveny pocitac a port tak to uz pomoze iba
fakt redirektor ....
ale myslim ze ovela lepsie je to spravit ako to mame my tu..
asi to tak ma vacsina...
na prehliadacoch sa da nastavit tzv. automaticka konfiguracia...
to jest prehliadac si stiahne program a podla neho pristupuje na proxy
nuz u nas to mame spravene tak ze si to setci stahuju ...a ja som len
naprogramoval ze pokial vypadne proxy tak jednoducho sa prehliadace
sami automaticky prestavia na zalozne proxy...
takze odporucam vacsim pracoviskam davat si automaticke konfiguracie..

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/