pppd, dial-in a autorizace via AutoPPP

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Srpen 31 16:49:36 CEST 1998

-----Original Message-----
From: Jiri Hybl <jh na snake.cz>
To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Date: 30. srpna 1998 16:50
Subject: pppd, dial-in a autorizace via AutoPPP

>Zdravim,
>
>zkousim dial-in na linuxu a nedari se mi autorizovat uzivatele pres ppp.
>
>konfiguraci mam takhle.
>
>na portu /dev/ttyS1 bezi mgetty a je tam pripojen modem.
>v /etc/mgetty+sednfax/login.config je odkomentovana polozka
>/AutoPPP/ - a_ppp /usr/sbin/pppd auth -chap +pap login kdebug 7 debug
>
>v tomhle asi chyba nebude, pppd se spusti spravne, neumi vsak autorizovat
uzivatele.

No lepsi je dat
/AutoPPP/ - a_ppp /usr/sbin/pppd 115200

a do options.ttySx
auth
login
require-pap
refuse-chap

>Nevite nekdo jak to uspesne nakonfigurovat?
>Neni potreba udelat nejake zmeny v /etc/ppp/pap-secrets ?

No prave ze je:

Radhat sice ma kompilovanu pppd s PAM popdporou, ale asi jako snad
ve vsem ma pekny bor... totiz neporadek, takze pap-secrets se musi
nastavit na

* * "" *

Pak to pojede.
                    JD

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1