Samba-mnbd

Dan Ohnesorg, admin on power Dan.Ohnesorg na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 31 17:02:17 CEST 1998

On 31 Aug 98, at 16:52, Petr Pavlů wrote:

> Mame sit;
>
> sitA(Win) \								  /sitB(Win)
> 	   \	                                                         /
>           router( Novell ) ---- Server ( RedHat 4.2 ) -----router (
> Novell )
>           /
> \
> sitA(Win)/								  \sitB(Win)
>

> Potrebuji, aby SitA videla lidi ze siteB ( Pod Windows 95,98 ).
> Jak na to ?
> Myslel jsem si, ze to udelam pres mnbd ( samba, lmhosts ), ale nejak to
> nefunguje !?

Na vsech strojich nastavit wins server na adresu te samby, pripadne jeste odstait
ze stanic protokol netbeui, windows se pres nej rady propaguji, ale na vasi siti je k
nicemu.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Spatril ji tak jak ji panbuh stvoril.
    A stal se ateistou.