Jadro 2.1.130, IP aliasing, radic AIC7xxx

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 1 07:59:33 CET 1998

Tak jsem z experimentalnich duvodu naistalil na redhat 5.2 jadro 2.1.130.
Neco vypada dobre, neco mene. K te lepsi casti. Nekdo si tu nedavno stezoval,
ze ovladac AIC pod linuxem jede jen na 20MB. To me zaujalo, protoze
jadro 2.0.35 mi to delalo take, 2.1.130 jede na 40 MB, coz je maximum,
co umi disk. Zvlastni ale je, ze rychlost merene pres hdparm je jen o par
procent odlisna od rychlosti, kterou jsem nameril s 2.0.35, ktera hlasila
jen 20 MB. A to jak rychlost -t, tedy skutecne cteni (to ale neprekvapi)
tak i -T, coz je rychlost cteni z cache disku, coz uz by melo viset jen
na SCSI sbernici.

Co vypada mene dobre je to, ze nejsem schopen nahodit aliasy na eth0, ani
rucne ani pres ten linuxconfig (z toho mam mimochodem velice spatny pocit,
je ukrutne neprehledny), zadnou chybu to nehlasi, ani strace nic zvlastniho
nepise, proste to jen nejede. Ten ifconfig si zrejme mysli, ze alias je
nahozen, ale neni. Skusil jsem jeste 2.1.129 a chova se stejne.

diky za pripadne rady

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.