rychlost (Re: Jadro 2.1.130, IP aliasing, radic AIC7xxx)

Úterý Prosinec 1 13:50:38 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Alexandr Malusek wrote:

> Pokud to spravne chapu, tak ke cteni z diskove cache se to nevztahuje.

Vztahuje se to ke cteni diskove cache, ktera neni na disku, ale v RAM. :)
Opravdu to pouze meri overhead vyhledani bufferu v pameti a jejich
nakopirovani do userspace pri volani read().

> V Ultra-DMA HOWTO jsem se docetl, ze v PIO4 modu by mi to melo na EIDE
> sbernici behat maximalne 16.6MB/s (burst rate). To potvrzuje, ze to s

A to je jeste spise teoreticka hodnota.

> Nedavno jsem upgradeoval na tetex*-0.9cs-7 na 2 pocitacich. Na 150 MHz
> Pentiu (EIDE disky, 64 MB RAM) mi operace trvala asi 18 minut. Na 233
> MHz Pentiu II (EIDE, 64 MB RAM) mi to trvalo 2 minuty! Zatim hledam
> vysvetleni.

Takova instalace je silne I/O intezivni. V prvni fazi bych zkusil nejaky
diskovy benchmark.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]