Linux a M$ Exchange?

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Prosinec 1 19:48:11 CET 1998

Ahoj!
Mam obavy. Byl naplanovan prechod na M$ Exchange. Ja pracuji na Linuxu.
Co umi ten M$ Exchange (resp. co se o M$ Exchange tvrdi, ze umi) tak
svetoborneho, ze se naj musi prechazet ?
A to hlavni: Budu moct se svym linuxem nadale posilat postu svym kolegum
a cist postu, kterou budou oni posilat me ?
Cekaji mne nejaka dalsi prekvapeni (nabidka super sluzeb) od M$ Exchange
nez posta ? Budu jeste neco potrebovat, abych byl schopen spoluprace ?
Nemam zkusenosti s M$ Exchange. Vzdycky jsem si myslel, ze neexistuje
nic lepsiho nez sendmail. Bojim se vseho, na cem je napsano Microsoft.
Ktere sluzby ( a brany ) budu muset nakonfigurovat ?

Pozn.: Vim, ze je to mirne offtopic, ale verim, ze mi nekdo pomuze :-)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language