Linux a M$ Exchange?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 1 19:42:52 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Robert Follner wrote:

> Ahoj!
> Mam obavy. Byl naplanovan prechod na M$ Exchange. Ja pracuji na Linuxu.
> Co umi ten M$ Exchange (resp. co se o M$ Exchange tvrdi, ze umi) tak
> svetoborneho, ze se naj musi prechazet ?

Skveleho je na to podle jenom jedno: JE TO KLIKACI!

> A to hlavni: Budu moct se svym linuxem nadale posilat postu svym kolegum
> a cist postu, kterou budou oni posilat me ?

Tady bych cekal, ze to bude posilat vselijake formatovaci pridavky od M$,
kterym rozumi zase jenom M$.

Nejvic se mi na tom nelibi to uvazovani "radoby" odpovednych lidi.
Priklad: Ten Exchange stoji hodne penez, tak to musi umet hodne! Tak to
vezmeme, protoze je to klikaci a je to preci podle naseho nejlepsiho
dodavatele naprosto skvele, nebot to ma krasne menu a na vsechno jsou
vizardi.
Pak si ale casem koupi 5 tlustych knizek o tom, jak server nainstalovat,
zkonfigurovat a udrzovat, pripadne zazalohovat.

Vubec nejlepsi priklad je svet.namodro.cz, kde si s obnovou exchange hrali
cely vikend a stejne maji pulku posty v tahu. A to uz jsou radoby zkuseni
uzivatele.
Tenhle clanek bych vzal a argumentoval bych, ze chci pridat abych se
tim zabyval, protoze to bude prace za dva... mozna si rozmysli, jestli
dat velky prachy za M$ a jeste pridat na mzde, nebo vzit neco jineho.

R.V.

>  That's all, folks.
>  Robert Follner, ICL Brno
>  http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
>  use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |