Vypinani monitoru

Vladimir Klejch kleo na penguin.mendelu.cz
Středa Prosinec 2 08:08:35 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Zdenek Socha wrote:

> Dobry den!
>
>   Mam digitalni monitor a grafickou kartu od diamondu S3. Zajimalo by me,
> jestli muzu po urcite dobe automaticky vypnout monitor. Linux po nekolika
> minutach prestava zobrazovat obraz, ale monitor nevypina. Zajimalo by me,
> kde se to da nastavit.....
>
>                                   Zdenek Socha

Zdravim

Pro konzolu se pouziva setterm ... viz man setterm
napr:

	 /usr/bin/setterm -blank 10 -powerdown 20 -powersave on

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na mendelu.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...