NFS reexport sebe sama

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Úterý Prosinec 1 15:07:17 CET 1998

Pratele, mam nasledujici problem:
rad bych, aby jeden centralni Linux server exportoval
jeden svuj disk (nfs,samba), v nemz budou namontovany
ostatni veci, ktere se v siti namontovat daji (ostatni Linuxy,
Novell,..). Reexport mi chodi normalne. Ostatni
servery montuji pres automount (nejsou vzdy up), vse ok.
Jediny problem je ten pocitac sam. Samozrejme by se mi libilo,
aby byl ve stejne hierarchii (=> jeho homes, cdrom, ...).
Jenze to se mi nedari, pokud nenamontuji (na jinou masinu) rovnou
jeho root. Zkusil jsem to tedy jako na ostatnich masinach, tj.
jeho root jsem pres nfs povolil jemu samemu (jo, je tam cyklus),
ale to mi automount misto namontovani udela jako symlink, coz
pri nfs exportu nezafunguje.
Ne(vy)resil jste nekdo podobny problem?

ip
--