/proc/cpuinfo - bogomips,procesor

Ladislav Kaderjak laco na bar.unicom.sk
Středa Prosinec 2 08:38:34 CET 1998

z archivu konferencie ohladom cpuinfo som prisiel k zaveru, ze cim
vykonejsi procesor tym vyssia hodnota bogomips ( ak sa mylim hned ma
opravte )
az do vcera
dostal som sa k 2-proc. masine ( 2xPPro200,256kB, 256MB ram, 4GB Cheetah )
bolo treba preinstalovat NT ( hw problem - NT fungovalo )
nainstaloval som novy RH5.2 a vyrobil nove jadro 2.1.126

vypis /proc/cpuinfo RH5.2 2.1.126
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 1
model name      : Pentium Pro
stepping        : 9
cache size      : 256 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
sep_bug         : no
f00f_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 2
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca
cmov
bogomips        : 198.25

processor       : 4
[...]

vypis /proc/cpuinfo z masiny Pentum200MMX  Slack 3.5 2.0.35
processor       : 0
cpu             : 586
model           : 4
vendor_id       : GenuineIntel
stepping        : 3
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid           : yes
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 mmx
bogomips        : 398.95

mal by som k tymto vypisom 2 otazky.
- Ak moje uvahy o bogomips su spravne ma podla tohto vypisu PPro200
polovicnu vykonnost ako P200, alebo je to vsetko o niecom inom
- preco je v prvom vypise cislovanie procesorov 0 4

Vdaka za vysvetlenie