/proc/cpuinfo - bogomips,procesor

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Středa Prosinec 2 09:00:48 CET 1998

Ladislav Kaderjak wrote:

> z archivu konferencie ohladom cpuinfo som prisiel k zaveru, ze cim
> vykonejsi procesor tym vyssia hodnota bogomips ( ak sa mylim hned ma
> opravte )

Mylite se :-). Neni v tom prima zavislost na rychlosti - BOGO-Mips je
cela veda, je na to cely HOWTO. Vysledky v podstate sedi a jsou spravne.

> [...]
>.
>.
> bogomips        : 198.25
>
> vypis /proc/cpuinfo z masiny Pentum200MMX  Slack 3.5 2.0.35
> processor       : 0
>.
>.
>.
> bogomips        : 398.95
>
> mal by som k tymto vypisom 2 otazky.
> - Ak moje uvahy o bogomips su spravne ma podla tohto vypisu PPro200
> polovicnu vykonnost ako P200, alebo je to vsetko o niecom inom
> - preco je v prvom vypise cislovanie procesorov 0 4

Procesory oznacuje primo vyrobce a zavisi to tudiz na motherboardu.
Linux to jen prevezme. Jinak to cislo , at je jakykoli, nema pro
uzivatele zadny vyznam. Vice informaci v SMP HOWTO nebo na netu:
http://www.linux.org.uk/SMP/title.html

> Vdaka za vysvetlenie
Neni zac

Dave