RH5.1 linuxconf cz

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Prosinec 2 12:07:53 CET 1998

Takovy problem jsem mel take. Posleze jsem zjistil, ze jsem spustil
linuxconf a LANG mel nastaveno na CZ. Jako reseni stacilo nastavit LANG=
(tedy vynulovat), pote spustit linuxconf a jen jej ukoncit. Pri bootovani
budou jiz hlasky brany anglicke == hlaseni vybihat nebude.

Slavek.