Problem s mysi (a S3V GX2)

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Prosinec 2 12:51:00 CET 1998

Dobre odpoledne

Vcera jsem zkousel instalovat Linux (RH 5.0) u znameho. AMD K6-2, S3Virge
GX2 a nastaly nasledujici problemy:

MYS - ma trojtlacitkovou Genius pripojenou na seriovy port. Mouseconfig ji
detekoval na cua1, nastavil jsem MouseMann a nic. Ani na konzoli ani v
Xkach. /dev/mouse byl link na cua0, tak jsem to zkusil zmenit na cua1 a
stale nic. Potom jsem zkusil mys nastavit na cua0 (mouseconfigem) a furt
to nefunguje.

S3V - Xconfigurator urcil kartu spravne (S3V GX/2), nahral Xserver S3V,
ale zbytek detekci skoncil chybou (nenastavil clocks ...). Pak jsem to
zkousel nastavovat rucne, ale nemel jsem jeste moc casu se v tom hrabat,
takze jenom kdyby nekdo vedel o podobnem problemu. Zatim jsem nastavil
SVGA server ( pouze 320 x 200), ale MYS tam nechodi (viz. vyse).

Dekuji za odpovedi

Michal Kaspar