NFS reexport sebe sama

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Úterý Prosinec 1 17:49:14 CET 1998

Ahoj!

> Jenze to se mi nedari, pokud nenamontuji (na jinou masinu) rovnou
> jeho root. Zkusil jsem to tedy jako na ostatnich masinach, tj.
> jeho root jsem pres nfs povolil jemu samemu (jo, je tam cyklus),

Tohle je _neuveritelna_ nabihacka, i kdyz me to chodi. Predstav si ze
ve fstab mam

localhost:/ /overlay nfs defaults,noauto,nosuid,soft,timeo=60

A ze nekdo pristoupi na /overlay/overlay. V tu chvili se kernel zepta
nfsserveru na /overlay, a ten se zepta kernelu na /overlay a v tu
chvili se to cely zablokuje protoze nfsserver je signlethreadovej.

								Pavel
> Ne(vy)resil jste nekdo podobny problem?

...ale jestli ho vyresis, dej mi vedet, potrebuju to k podfuku
(http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/podfuk/podfuk.html).

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).