Problem s mysi (a S3V GX2)

Stolc Oskar stolc na hron.fei.tuke.sk
Středa Prosinec 2 13:15:59 CET 1998

Nazdar vsetci,

> Vcera jsem zkousel instalovat Linux (RH 5.0) u znameho. AMD K6-2, S3Virge
> GX2 a nastaly nasledujici problemy:
>
> MYS - ma trojtlacitkovou Genius pripojenou na seriovy port. Mouseconfig ji
> detekoval na cua1, nastavil jsem MouseMann a nic. Ani na konzoli ani v
> Xkach. /dev/mouse byl link na cua0, tak jsem to zkusil zmenit na cua1 a
> stale nic. Potom jsem zkusil mys nastavit na cua0 (mouseconfigem) a furt
> to nefunguje.
>
> S3V - Xconfigurator urcil kartu spravne (S3V GX/2), nahral Xserver S3V,
> ale zbytek detekci skoncil chybou (nenastavil clocks ...). Pak jsem to
> [...]

S mysou ti nepomozem, ale mozno s tou grafickou...
Podla mojich skusenosti - mam tiez AMD K6-2 a S3V GX2 - distribucia RH5.0
nepodporuje este tuto graficku kartu. RH5.1 uz ano, ale mam s nou zle
skusenosti. Odporucam ti skusit RH5.2, mne to bezi v pohode.

--
Oskar Stolc
adresse: Gemerska 212, 049 11 Plesivec, Slovakia