prvni instalace - scsi adapter NCR 53c710

martin.zikmund na zurich.com martin.zikmund na zurich.com
Středa Prosinec 2 12:58:23 CET 1998

Ahoj lidi,
po tolika premlouvani sama sebe a vybirani hardware jsem si zabral jeden
starsi server
COMPAQ ProSIGNIA, 486/66, 128RAM, NetFlex/NetFlex-2, hdd: 1/1/4/4 GB,
CDcko, DATka
a vsechno to lezi pod SCSI adapterem NCR 53C710. A v tom je ten problem..
Snazim se vubec nainstalovat linux na pocitac na kterym je mi jedno jestli
neco zustane nebo
ne, ale pri vyberu instalace z hdd nebo z cd se mi to pta na SCSI a jinak
zadny zarideni nenajde.
No a pri detekci SCSI "NCR 53c7xx", ktera tam je mi to ten muj smejd
nenajde ten kyzeny adapter.
Vyzkousel sem vsechny ostatni, ale stejne nic. Akorat pri jednom NCR to
hledalo 3 hodiny a tak sem
to restartoval.

Kdyby nekdo prisel na nejakej zpusob co s tim, prosim sem s nim.
Kazdopadne jakejkoliv napad se sto ho vyzkouset.

Diky moc a zatim

Martin ZPC Zikmund